Sömn, ljuva sömn

1kommentarer

En gång är ingen gång, men två gånger...Penny har alltså sovit hela natten igen! Jag kan knappt fatta att det är sant. Så nu glömmer vi helgens nattstrul och måndagsnattens långa skriktimmar som slutade i tårar hos den uttröttade mamman. Nu är vi på gång!
 
Förresten är jag skitstressad inför helgens midnattslopp. Jag har löptränat ack så lite. Denna veckan har vi gjort ett ryck med 7 km i måndags morse, backintervaller i går kväll och ett inplanerat pass imorgon. Men det är ju lite sent kanske? Eventuellt kommer jag bara ha grym träningsvärk på lördag. Och den där masthuggskyrkebacken på kilometer 8 skrämmer skiten ur mig.

1 kommentarer

Nina

21 Aug 2014 11:25

Äsch - du kan om du vill! Du hann ju inte träna ordentligt före Gbg-varvet heller, och då slog du ju personligt rekord. Är det något du har tränat är det väl backar? Insomningspromenaden ner och upp... ; )

Kommentera

Publiceras ej