Motvikt i all klagosång

0kommentarer

Vet ni när jag känner Michaels kärlek som mest? När han visar hur mycket han bryr sig om mig? 
 
Jo, när han går upp på morgonen, vid Pennys första signal, stänger dörren om mig och låter mig få sova. Inte bara tills frukost, eller någon timme. Nejdå, tills jag vaknar. För att ytterligare förstärka sin förträfflighet, tar han dessutom med sig Penny på olika ärenden och lämnar huset helt ljuvligt tyst och lugnt.
 
När han sedan skickar följande mms senare, smälter jag totalt:
 
Penny från morgonleken. Observera att hon sitter fint på stolen.
 
Morgonfika i väntan på att Stadium ska öppna.
 
Han är bäst, min Michael! Nu lagar han mat och sippar vin. Så kan det också vara att vara sjömanshustru.
Edit: Jag fick just en utskällning för att jag är för lat!!
 
Edit 2: Vi är sams igen...
Trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej