Middag på stan

0kommentarer

Igår släppte jag ut i frihet en liten stund. Jag och mitt Onsalagäng käkade middag inne Kungsbacka på Noba. Väldigt härligt med tjejmiddag!
 
Jag gick all in med höga klackar, fönat hår och läppstift. Man får ju passa på när man får chansen. Vi lyckades dessutom ibland halka in på andra samtalsämnen än barnen. Jag tycker att vi var helt ok duktiga med tanke på vår input senaste året som föräldralediga. Det var ju bara Emelie som kunde komma som en frisk fläkt ifrån den riktiga världen. Hon har ju trots allt jobbat i snart en vecka.
 
Så vi oh:ade och ah:ade när hon pratade om vuxenluncher, fikor med varmt kaffe, ensamma toalettbesök och en sväng på stan. Vi drömde oss bort...
 
Men sedan rycktes vi tillbaka i verkligheten, åkte hem innan vi blev fulla och jag tillbringade timmen mellan 2 och 3, hängandes över spjälsängen, som vanligt. 

Kommentera

Publiceras ej