Varning! Facebookinlägg med skryt

2kommentarer

Idag var det dags för träning med mammagruppsgänget igen. Tredje veckan nu och det innebär ju att det är en vana. Gött!
 
Jag var så glad att jag ingick i gruppen som stod i cirkel på Saras gräsmatta och körde hårt. Hade jag bara gått förbi och fått syn på gruppen så hade jag av akut avundsjuka hatat hela grejen. Jag menar, strålande sol, sovande bebisar i vagnar och fyra glada mammor som körde tabataintervaller så musklerna darrade. Efter sista rusherna runt kvarteret käkades nyttig OCH god fika på altanen medan barnen glatt lekte på golvet. 
 
Ni förstår ju de onda blickarna man velat skicka om man var utlämnad. Jag menar, kan de inte bete sig som vanligt folk och bära sina barn fel tills ryggen pajar, strunta i knipövningarna tills de blir inkontinenta och fika sig tillbaka till graviditetsvikten? Nähä du, en gång i veckan är vi så sjukt duktiga och sunda!
 
Idag har jag Elsalie till låns under pappaperioden och efter förskolan så köpte vi glass och hängde med Sara, Stella och Leo på tomten. Vi hade en städpatrull hemma hos oss som körde en totalomgång av huset, så det var utomhus som gällde. Tur att vi både fick kul sällskap och ett otroligt rent hem samtidigt. Win!
 
 

2 kommentarer

Maria

30 Apr 2014 13:48

Ja jäklar va duktiga vi va!!! Träningsvärk typ överallt idag:)

Svar: Ja, mina armar smärtar och rumpan är stelare än någonsin!
Cissi

Maria

30 Apr 2014 13:48

Ja jäklar va duktiga vi va!!! Träningsvärk typ överallt idag:)

Kommentera

Publiceras ej