Valborg

3kommentarer

Jag firar in Valborg med att titta på topmodel Sverige och käka glass.
Jag offrar mig för den goda saken för självklart äter jag den fairtrade-märkta Ben and Jerrys.
 
Jag vet inte varför jag måste köra någon slags yin och yang-metod när jag tittar på tv. Jag vill äta onyttigheter till topmodel och Biggest loser samt nätshoppa till Lyxfällan.
 
Men annars, lite fattigt firande. Jag har haft på Håkans Valborg på repeat en stund och zappat lite till Lunds firande. Men det lyfter inte riktigt. Bättre lycka till nästa år kanske?

3 kommentarer

sararyrink.vimedbarn.se

01 May 2014 19:06

haha samma här!! mannen är på sjön så jag kolla pretty woman och käka chips!!

Svar: Hur överlever du långhelger när han är på sjön? Tips på hur man inte blir liiiite bitter?
Cissi

Anonym

03 May 2014 22:34

Haha jag är mycket hos mina föräldrar när han är iväg, särskilt nu när lillen är liten, blir tråkigt när han somnat och så! Hur länge är din sjöman ute?

Svar: Fyra låååånga veckor. Din då?
Cissi

sararyrink.vimedbarn.se

11 May 2014 15:20

Samma här! Fyra otroligt låånga veckor! Men nu kommer han äntligen hem i början på denna veckan, om allt går som det ska ;)

Kommentera

Publiceras ej