Mina jobbigaste kilometrar i livet

0kommentarer

Eftersom Penny mest behöver sova idag så bestämde jag mig för att springa en runda med vagnen. 
 
Jag startade i stor stil men redan efter en kilometer började det mullra obehagligt i magen. Eftersom Penny är magsjuk så blev jag ju förstås livrädd. Så jag knep och knep. Sprang, trippade och när det blev riktigt problematiskt med knipet så fick jag gå. Så glad och lättad jag kände mig när jag såg hemmet igen!
 
Det var 4 km ren pina och ärligt talat så var det ju framförallt rektummuskeln som fått sig ett träningspass idag. Jag sprintade in på toaletten, slängde mig ner och.....släppte en liten, liten fis. 
 
Så, all oro och allt kämpande var ju lite i onödan kan man ju tycka. Än har inte magsjukan tagit mig och Elsalie i alla fall. Håll tummarna! Fortsättning kanske följer...

Kommentera

Publiceras ej