Ledigt och gnälligt

0kommentarer

Igår var det en sådan där dag man tänker sig att alla dagar ter sig under en föräldraledighet, innan man på riktigt ÄR föräldraledig och inser att de flesta dagar inte överhuvudtaget känns "lediga". Men igår var jag ledig!
 
För andra veckan i rad körde jag, Maria och Hanna Mamma Boot Camp, den här gången på Marias altan. Sedan blev det lunch hos mig där även Karin anslöt. Vi hängde och hade det härligt samt avslutade med en promenad i solen. Ni hör ju, ledigt!
 
Sedan att Penny var på dåligt humör hela dagen får man väl ta. Lite kämpigt dock mellan 16 och 18.30 när hon endast var nöjd när jag gick runt med henne, dansandes och sjungandes. Så fort jag närmade mig en stol eller soffa spände hon hela kroppen och fyrade av illvrål. Mysigt.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej