Jag har blivit en sån

2kommentarer

Vad jag har gjort idag? Äsch, bara tagit en liten runda med en joggingvagn.
 
Jovisst ser ni, jag har gått till en kompis, lånat en vagn, sprungit en runda och sedan tagit mig hem.
 
Inte illa för någon som innan barnen behövde snubbla över gymmet på väg hem för att ens överväga att träna och kunde packa ihop och gå hem redan i omklädningsrummet ifall jag inte tagit med strumpor.
Eller som den där gången jag glad i hågen vek av från vägen ner till Friskis och Svettis för att istället gå och ta en glass i mina träningskläder... (Anna, minns du?)
 
Jag har kommit en lång väg med min träningslust! Jag springer - med vagn! Så där som bara de mest hängivna gör.
 
Proffsig ser jag ut också med mina nya skor.
 

2 kommentarer

Nina Johansson

04 Apr 2014 08:39

Jag körde förbi en sådan där vagnjoggare med bilen... hmmmpf. Trodde faktiskt inte du skulle gå så långt. Vet inte om jag är avundsjuk eller störd av det. Bra jobbat! : )

Anna

04 Apr 2014 09:42

Cissi, jag är sjukt imponerad! Jag hade fortfarande valt glassen...

Svar: Ha ha ha, nu tar jag glassen efter träningen.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej