Dåligt bloggande, bättre tränande

0kommentarer

Ok, jag ligger så efter med mitt bloggande. Men det är på grund av roligheter, så det känns ju ok. Dessutom har Michael ingen täckning i Ryssland, så jag vet att han ändå inte kan läsa om vad vi sysslar med här hemma.
 
Helgen började i alla fall med en tur till Asperö med efterlängtat Josefine-umgänge. I söndags var Nina med barn här och igår körde vi lekdate i Åsa hos Hanna. Tiden rusar fram och det där påskpyntet som ligger framplockat från vinden tycks aldrig komma upp i ljuset. Imorgon kanske....
 
Idag har jag dock testat något jag varit nyfiken på ett tag; Mamma Boot Camp. Jag och Maria packade in joggingvagnar och bebisar i bilen för att ta oss till Kungsbacka. Väl där mötte vi andra mammor och en instruktör för en träningstund utomhus.
 
Tyvärr blev det dock en besvikelse. Jag inser att man är på olika nivå efter att man fått barn. En del kommer igång direkt, andra tar det ett tag för. Inte utan viss stolthet konstaterade jag att nivån var lite låg för mig. Det var bra övningar, men för långa pauser emellan och man kom inte riktigt igång med flåset. Så vi tog faktiskt en joggingrunda efteråt med vagnarna för att komma loss. Det var dock toppen att vi testade för nu fick jag väldig inspiration att komma igång mer hemma. Jag kan!
 
 

Kommentera

Publiceras ej