Dåliga nyheter

0kommentarer

Bilar, vilka pengaslukare ändå! Idag lämnade jag in bilen för att den tydligen krävde en service av airbagen och hämtade ut den senare på ett litet käckt kostnadsförslag på cirka 10000kr för att fixa felet. Det är som ett lotteri...med straff istället för vinster.
 
Min härliga V70 som har rullat så länge utan större fel behöver tydligen ett nytt kombiinstrument. Dyrt, men nödvändigt. Största fördelen med bytet är väl att den kommer gå igenom besiktningen och jag slipper körförbud, minsta fördelen är att klockan äntligen kommer att fungera igen. Stort och litet.
 
Medan jag väntade på bilen fick jag i alla fall äta lunch med Solveig och besöka jobbet. Det piffade upp min dag. 
 
Idag är första dagen efter att Penny blev sjuk förra helgen, som jag på riktigt känner igen min lilla tjej igen. Hela dagen har hon varit ditt glada, soliga Penny-jag. 
 

Kommentera

Publiceras ej