Bra dag!

1kommentarer

Idag körde jag och två kompisar egen mamma boot camp hemma på gräsmattan. Vi körde pulsstyrkeövningar och det blev väldigt mycket mer utmanande än i tisdag. Kul att träna tillsammans!
 
Efteråt blev det fika och bebislek. Penny fick hänga lite med sina homies Leo och Loke.
 
 
Sedan fick jag löst ett stort logistikproblem som tyngt mig. Jag var tvungen att hämta ett stort paket (för stort för att ta med barnvagnen och jag vill inte lämna Penny ensam i bilen, om jag tar den) och kunde göra det medan mina kompisar satt hemma hos mig och hade koll på Penntrollet. skönt! Vissa småsaker blir så omständliga när man är helt själv i en månad.
 
I paketet fanns Pennys nya bilstol.
 

1 kommentarer

Nina J

18 Apr 2014 09:37

Heja! Vad grym du är. Att träna med sina fikakompisar... Har aldrig ens slagit mig. : D

Kommentera

Publiceras ej