Skryt

1kommentarer

Nu när Gorm är i onåd hos din mamma på grund av otroligt sen leverans så kan jag istället få skryta lite över min fantastiska dotter.
 
Hon är nu 3 år och 10 månader och cyklar jättebra. Helt utan stödhjul och hjälp!
 
 
 
Jag som inte haft en tanke på att ta bort stödhjulen innan, men så sa hennes pappa att han tagit bort dem "eftersom mamma och Michael har gjort det" (hon blandade ihop att ta bort stödhjulen och att höja dem, vilket vi gjort).
 
Så han tog bara bort dem och hon cyklade iväg...Så då fick ju vi också göra det.
 
Jag är i alla fall sjukligt stolt eftersom jag själv hade stödhjul långt upp i lågstadiet!

1 kommentarer

Nina Johansson

09 Sep 2013 17:48

Så galet bra gjort! Heja! Men att tjejen inte ärvt ditt balanssinne har man ju sett länge, hon är ju grym på alla dess konster. : )

Kommentera

Publiceras ej