Nu är vi hemma

1kommentarer

Så skönt att komma hem ändå! De där supergulliga barnmorskorna har ju en liten nackdel, de älskar att knacka på och komma in just som man slumrat till. Hemma kan jag vila när jag vill (och får för Penny förstås)!
 
En stolt syster var stor hjälp när vi gjorde oss i ordning för hemfärd.
 
 
Ja, jag vet att det syns tydligt på bilden hur trött jag är. Vår lilla ängel är ju en kvälls- och nattmänniska, så jag ska nog vända lite på dygnet jag med för att fasa in oss.
 
Så här ser min mage ut efter två dagar, hm lite att jobba med...
Annars så är jag iklädd enbart graviditetskläder och kommer nog vara det ett tag. Jag sportar också ett två tjusiga armband från Varbergs sjukhus för att piffa upp det hela.
 
Nu ska jag äta persilja, broccoli och rött kött för att öka upp blodvärdet.

1 kommentarer

Nina Johansson

12 Sep 2013 21:19

Blev ni också chockade på BB? När det visade sig att bebisen var vaken mer än halva natten när man tänkte man skulle njuta av "hotelnätterna". Men du - ställ inte om för mycket, för de fattar snart det där med dag och natt. Och du tar väl gärna en anledning att få sitta uppe på nätterna? ; )

Härligt att vara hemma! Kram

Kommentera

Publiceras ej