Livet i bubblan

2kommentarer

Åh vad jag är glad att Penny kom igår och inte idag, när jag ser nyhetsrapporteringarna här från bb-sängen. 11:e september har ingen härlig klang tyvärr.
 
Jag ligger nu och väntar på blod, eftersom mitt blodvärde sjunkt ytterligare idag. Men jag har lyckats duscha i alla fall! Tjihoo! Så skönt att bli ren. Jag har till och med mina egna kläder på mig. Tyvärr vet jag dock inte hur jag ska lyckats reda ut dreadsen i håret. Jag vet inte vad jag gjorde under förlossningen, men håret är helt galet. Jag får skylla på Michael som satte upp en tofs på mig.
 
Idag har barnläkaren kikat på Penny och hon fick godkänt. Michael blev dock helt svart i blicken när läkaren tog hårdhänt i henne. Jag såg att han var beredd att mörda. Den där kontrollen av höfterna ser inte snäll ut.
 
Här pustar de båda ut efteråt.
I eftermiddag kommer Elsalie på besök. Det ska bli så mysigt, vi längtar. Planen är hemkomst för oss alla imorgon eftermiddag.

2 kommentarer

Nättan

11 Sep 2013 22:08

Grattis till er lilla goding. Kramar i massor

Jenny

12 Sep 2013 22:51

Hon är väldans söt! Härligt!
De där dreadsen.... De hade jag med.... Jesus, innan jag orkade trassla upp dom! Lycka till!
Kram

Svar: Det var ett smärre helvete att lösa upp håret. Jag har missbrukat hårinpackning de här dagarna.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej