Idag kommer Elsalie på gästspel!

0kommentarer

Idag har jag varit hummerfiskegräsänka under halva dagen och då har jag och Penny passat på att softa. Det har mest blivit mat och sova sittandes i en fåtölj med Penny på bröstet. 
 
När jag vaknade rann det svett mellan brösten (varför är bebisar så varma?) och Pennys hår var helt krulligt. Så jag packade ner henne i vagnen och gick på en promenad för att få lite luft.
 
Ikväll kommer Elsalie till oss igen. Vi får låna henne lite extra den här veckan eftersom hennes pappa ska läsa en kurs i Danmark. Så vi får njuta av henne ända till fredag. 
 
Hoppas hon tycker att vi är lite roligare nu. Vi har ju lite mer koll på läget och jag är definitivt mer stabil nu när matbiten funkar. Sedan är ju hennes lekstuga snart klar!
 
 

Kommentera

Publiceras ej