Idag brast det

2kommentarer

Äsch, vi tar och glömmer den här dagen väl? Idag har jag varit så deppig och sur att jag bara letat efter orsaker till att bryta ihop. Michael har tassat på tå (jävligt irriterande) och jag har varit ett monster.
 
Det är påfrestande att ständigt ha ont någonstans, sova dåligt och leva i ett väntan-tillstånd och idag kunde jag inte hålla humöret uppe alls. Kulmen kom när min favoritmaskin i hemmet, tvättmaskinen, läckte vatten och displayen visade error...det visade sig att det antagligen berodde på en femma, ett plektrum och ett hårspänne i filtret. Men tiden innan Michael fick ut dessa prylarna....åh, jag ville hänga mig...eller någon.
 
På eftermiddagen var vi hos mvc och allt såg (tyvärr) bra ut. Hur sjukt är det inte när man önska sig lite högt blodtryck och protein i urinen? Vi fick i alla fall en tid nästa vecka där jag ska undersökas för att ta ställning till igångsättning. Alltid något.
 
Inte ens mat är jag sugen på. Istället äter jag bara godis och frukostmat, comfort food.
 
Nä, nya tag imorgon. Då kommer Elsalie och jag ska sniffa mig lycklig i hennes nacke.

2 kommentarer

Nina Johansson

03 Sep 2013 17:21

Och allt det där försvinner när bebisen ÄNTLIGEN bestämmer sig för att ta sig ut... håll ut gumman. Det kan omöjligt vara långt kvar nu?

Västkustpojken

04 Sep 2013 15:27

Fantastisk läsning, längtar till en detaljrikt, färgstark och gripande läsning när förlossningen väl kommer igång ^^
(inte direkt ifrån BB men efter)

Ps. Kanske kan be fadern skriva ett inlägg om hur hans tid med dig varit fram tills detta
( vill höra den andra versionen på detta oxå! )

Svar: Du kommer få blod, slem och bröstmjölk serverat, jag lovar! Du behöver inte oroa dig.
Jag ska kolla med Michael om han vill bidra, men eventuellt måste jag redigera och censurera hans version...jag är ju ingen solstråle dessa dagar....
Cissi

Kommentera

Publiceras ej