Frisörbesök och magknip

0kommentarer

Det är ju lite lustigt hur man hela tiden tror att man har kläm på saker för att i nästa sekund inse att det inte stämmer alls.
 
Häromdagen konstaterade vi glatt att Penny verkar vara bättre i magen, att hon inte har så ont längre. Detta i samband med att Minifom-flaskan tog slut, så vi tänkte att det inte behövdes mer. Skönt att slippa ge de där dropparna innan varje måltid!
 
I två dagar har vi nu haft flera rejäla skrikfester med en plågad Penny, så idag traskade jag till Apoteket och köpte en STOR flaska. 
Så nu hoppas vi snart vara på banan igen.
 
Idag har jag varit och klippt mig. Det är ju fördelen med att pumpa. Man kan sticka iväg på kortare utflykter utan att känna att man drar iväg med maten. 
 
 
Det var så skönt att bli av med det sommarslitna. Särskilt som Elsalies nya grej är att vara frisör här hemma. Dvs hon kammar, sliter och drar i mina stackars strån. Så om inte håravfallet efter en graviditet drabbar mig så kommer nog stora tjejen fixa den fläckvisa skalligheten åt mig. 

Kommentera

Publiceras ej