Bf+6 dagar

0kommentarer

Nu är elefanten faktiskt färdig!
 
Vi får väl se när Elsalie kommer hem på tisdag om hon godkänner den. Fast det saknas förstås en svans vilket vi kan lägga en dag på. Vi är ju så otroligt uttråkade och rastlösa här att det kan ju faktiskt bli en heldagsaktivitet att söka efter en bra svans att sätta fast på elefanten.
 
Idag försökte Michael klämma in BÅDE bio och restaurangbesök, men jag fick sansa honom så att vi så klart delar upp detta på två dagar. Vad ska vi annars göra imorgon? Han fick plantera lökar inför nästa vår istället.
Så i eftermiddag blir det söndagsmiddag på Ester i Kungsbacka och imorgon antagligen sista delen i snabba cash-trilogin.
 
Jag börjar bli lite stressad över att Elsalie kommer på tisdag och min plan var ju att föda innan så att man inte behöver fixa med barnvakt och packning till henne mitt i natten när det är dags. Men det ser onekligen tufft ut att hinna få till något innan dess...
 
Nyss fick jag påminnelse-sms från mvc om min tid imorgon. En tid som barnmorskan poängterade 2 gånger att den antagligen inte behövs och att vi inte behöver avboka den för hon kommer ju ha tillgång till information från Varbergs sjukhus att vi fött...ja, tjena! Vi kommer och behöver dessutom sätta upp en ny tid...

Kommentera

Publiceras ej