Backfire

0kommentarer

Hm, skulle aldrig ha skrivit förra inlägget. I natt bestämde sig fröken bajsa-en-gång-om-dagen för att producera två (!) välfyllda blöjor till sin arma moder.
 
Idag tog jag en välbehövlig långpromenad på dagen. Här sitts alldeles för mycket still. Jag gick dock ut lite hårt och efter 1,5 timme hade jag svårt att få benen att lyfta sig sista biten hem. Konditionen och musklerna måste väckas under hösten.
 
Jag traskade nog på lite för fort i början för jag var så frustrerad. Penny hade skrikit pavbrutit i cirka 1 timme medan jag försökt pumpa mjölk och ta på mig kläder för att komma ut. En tappad telefon med numera spräckt front bidrog väl också till känslan av att vilja promenera fort som faan bort från allt.
 
Väl hemma hade Michael fixar mat, jag fick ta en långdusch och har nu sovit i flera timmar med Penny tätt intill. Livet är faktiskt lite väl bra när jag tänker efter. Nu kan inte ens en krossad iPhone påverka mig.
 
 
Småbarnsliv,

Kommentera

Publiceras ej