Aaah hösten

0kommentarer

Jag måste bara skryta över vår Facebook-morgon. Eftersom stormen ven och regnet piskade ute så tände Michael en brasa, en massa ljus och dukade upp en storfrukost. Penny var precis nyammad och vi kunde njuta av frukosten tillsammans hela familjen.
Vi bortser ju ifrån att vi var tvungna att elda eftersom värmepumpen är sönder, att Penny var lite ledsen så jag och Michael fick turas om att hålla och vagga samt att Elsalie var mätt från tidigare välling och bara petade i sig tre skedar yoghurt. Vi bortser från det och konstaterar att det var en perfekt höstmorgon.
Nu har vi varit på promenad för att hämta Elsalie från förskolan och efter den långa backen hem fick jag ett sådant svimningsanfall att jag fick lägga mig ner på två köksstolar. Läskigt tyckte nog Elsalie. Jag kan konstatera att det nog tar mer än 6 dagar att reparera den stora blodförlusten. 

Kommentera

Publiceras ej