Livet som sjögräsänka och prioriteringar

1kommentarer

Ni kanske undrar varför jag inte lagt upp bilder på vårt upprustade kök ännu? Hantverkarna är ju klara och det är bara lite småfix kvar att göra.
 
Jag har ju verkligen tänkt fota och visa i flera dagar. Dock är jag ju ingen person som stagar bilder och lägger filter över, så jag måste invänta rätt tillfälle istället. Det verkar dock aldrig komma...
 
Så istället kommer det lite ögonblicksbilder. Bli nu inte för avundsjuka på mitt underbara, fräscha "nya" kök. Se det som en inspiration.
 
 
 
 
 
/ Hälsningar från en tvåbarnsmor som gett upp och insett att städning numera också hamnar på den lyxiga egentidslistan
 
ps. Det är bara tre veckor kvar innan avlösning...

1 kommentarer

Nina Johansson

31 Oct 2013 21:50

Gick det att tycka ÄNNU mer om dig? Jag trodde inte det. Men det här var underbart!

Kommentera

Publiceras ej