Fölsis

1kommentarer

Igår blev jag hela 33 år. En riktigt trist mellanålder, är det inte det? Så det blev inget storfirande. Istället hängde jag hos Nina i Alingsås medan vårt kök revs ut hemma i Onsala. Barnen lekte och jag fick hembakta kladdkakemuffins, inte illa alls.
 
När jag kom hem möttes jag av detta:
 
Borta är köksluckorna, de vågiga listerna under skåpen, bänkskivorna och diskhon. Vad mer kan man önska? Jo, en ny frånluftsvärmepump också så klart! 
 
Den en här veckan blir en utmaning. Hantverkare som huserar runt, handdiska i tvättstugan, köpemat, en förkyld bebis och så toppar vi med en otroligt trotsig 4-åring. 
 
Vi hörs till helgen om jag överlevt!
 
Ps. Idag har vi svettats runt i 30-gradig värme här hemma för pumpen var felinställd. Så vi har gått från arktisk kyla till tropisk hetta. Oklart vad som är skönast

1 kommentarer

Nina Johansson

09 Oct 2013 21:42

Men det kommer ju bli SÅ bra. Håll ut! De måste väl ha en tidsplan, snickarna? Våran går ut på måndag... och jag håller tummarna till jul.

När ska ert vara klart?
Kram

Svar: På fredag, men det kommer nog pågå in i nästa vecka också...
Cissi

Kommentera

Publiceras ej