Babyfötter...

0kommentarer

 
...har vi fyra stycken i familjen. Pennys och mina. Igår var jag på medicinsk fotvård. Så underbart!
 
Den här graviditeten har inte varit snäll mot mina fötter. Vikten, värmen och platta skor har förvandlat mina annars så problemfria fötter till några slags ömmande hovar. Inte mysigt när man varje kväll hör hur de raspar mot sofftyget. På ena foten har jag dessutom fått en knöl, som tydligen är en inflammation i ett muskelfäste, av graviditetstyngden.
 
Så nu är de nyfixade, insmorda och jag har blivit beordrad innetofflor tills inflammationen är borta. Det passar ju perfekt till min morgonrocks-look som jag annars klär i dagligdags. Michael måste gå under av min otroliga skönhet!
 
Jag fick i alla fall mycket komplimanger för mina fötter under behandlingen och särskilt för min , tydligen, otroligt lyckade nageltrångsoperation jag gjorde för 10 år sedan. Hon hade aldrig sett ett så lyckat resultat och fotade min tå för att kunna visa andra patienter.
 

Kommentera

Publiceras ej