Städning

1kommentarer

Jag och Elsalie har lite olika syn på städning. Jag vill gärna ha var sak på sin plats. Inte så viktigt för henne. Elsalie älskar att våttorka små skrymslen. Verkligen onödigt tycker jag (och extremt tidskrävande).
 
När vi städar hennes rum är det dock jag som får ge mig, där måste ju hon få bestämma. Så jag bäddade rent, dammsög och plockade i ordning alla (jävla) småsaker i rätt låda. Elsalie våttorkade noggrant sitt dockhus.
 
För rättvisans skull så lade hon ju dessutom sista touchen och pimpade rummet inför kalaset. Eller vad sägs som lite färgglada saxar i fönstret.
Eller den lite makabra "hängda hunden".
Hon har ju inte snott något från Äntligen hemma i alla fall, allt är hennes originalideér.

1 kommentarer

Kristin

08 Nov 2013 22:34

Haha, jag fick också nära nog ett spel idag av alla (jävla) småsaker! Att det kan finnas så mycket prylar - och hur kan de hamna precis överallt??
P.s. Den hängande hunden är nästa trend efter Montazamis "tassles".

Kommentera

Publiceras ej