Plankutmaning

1kommentarer

Nu är det dags att göra något åt min veka kropp och framför allt min hållning. Jag har just signat upp mig på Move it mama:s plankuppmaning, planka sig igenom november. Hoppas att detta kan bli en kickstart för mitt nya starka jag.
 
Efter 9 månaders foglossning och ökad kroppsvikt är inte ryggen och magen starka nog för den utmaning jag befinner mig i, ensam med en bebis och en fyraåring som stundtals också förvandlas till bebis. Så jag bär och bär medan ryggen knakar och brakar. Jag har ju inte heller ett fläckfritt track record när det gäller axlar, skuldror och ländrygg, så nu jädrar ska det plankas.
 

1 kommentarer

Nina

03 Nov 2013 22:37

Åh vad är det?! Skulle jag verkligen behöva. Är det enkelt? Du får berätta på lör om vi får 2 min över. :-)

Kommentera

Publiceras ej