Oro i lägret

1kommentarer

Oj oj oj, idag har jag haft en dag i koffeinets tecken. Inte ett steg har jag tagit utan en kopp livselixir. Detta för att gårdagen var lite...eh....påfrestande.
 
Efter att ha skrämt slag på Penny, först med ansiktsmask och sedan med att hosta när hon precis hade somnat, förklarade lilla fröken Lööf krig. Så där gör man inte ostraffat! Mellan cirka 18 och 04 skrek och pruttade hon om vartannat. Så jag tillbringade hela kvällen med att vyssa, gunga och sjunga. Allt i en härlig bajsdoftsdimma. Lovely!
 
Ibland tog hon en liten paus, lagom så att jag skulle pusta ut och förutsätta att det var färdigt, innan det friskade i igen. Så idag har jag sett dubbelt och min enda medicin är kaffe och rikligt med choklad.
 
Nu hoppas jag på bättre bebismage ikväll, jag och Penny har snackat ut. Men jag litar inte riktigt på att hon håller dealen...det är något lurt med den oskyldiga uppsynen.
 

1 kommentarer

Nina

19 Nov 2013 07:36

Härligt är det. Hos oss var det ögoninflammation toppat med snuva. Alltid har de något att skylla på för att hålla en vaken med jämna mellanrum. : )

Kommentera

Publiceras ej