Surdeg

0kommentarer

Nu ska jag ta tag i en sak som jag borde ha gjort för länge sedan. Jag ska sortera upp alla mina CD-skivor.
När jag bodde på Asperö med mitt ex fick jag nog en dag av alla cd-skivor som tog så mycket plats. Slänga dem ville jag ju inte. Så jag köpte några större cd-case (kul att min iPad vill rättstava mig hela tiden och skriva dvd....det känns som om cd är ett liiiite förlegat format) och satte igång. Jag slängde alla fodral och satte in skivan plus konvolutet i bokstavsordning. Det tog mig flera dagar.
 
När jag flyttade tog jag med mig alla skivorna och lovade att sortera upp dem för att ge exet hans skivor senare. Det var cirka två år sedan.....Men nu, när jag ändå är så jävla redig och inne i ett flow. Nu gör jag det! Ha, han kommer att bli så överraskad.
 
(applådera mig gärna och känn ångest inför era egna surdegar, vi har ju alla sådana liggande i byrålådan)

Kommentera

Publiceras ej