Sköna maj

1kommentarer

Åh vilken fixardag vi har idag. Så skönt med lite sol och lust. Vi har möblerat om i vardagsrummet, hängt upp tavlor, tvättat soffkuddar, tömt en flyttlåda och nu är det lunchgrillning på altanen. Jag vet, en helt fläckfri Facebookstatus! Men det är helt sant. För att toppa detta ska vi räfsa löv i eftermiddag. 
 
Så mysigt att få en sådan här dag innan Elsalie ska till sin pappa i eftermiddag. i vanliga fall sker  överlämningen via dagis så att det sista vi ser av varandra är morgonstressen och det är inte alltid vi är sams då...Idag är det bara glada miner och vi leker i allt fixande. 

1 kommentarer

Nina Johansson

02 May 2013 10:45

Ljuvlig dag! Men du - jag la märke till BÅDE fatboy och hängmatta på altanen... Jag kan tänka mig att komma bort och kolla på när ni krattar löv någon dag.

Det blev väl hembakat fika också väl? ; )

Svar: Det är bara att komma förbi! Jag kanske kan slå till med hembakat två gånger i om loppet av en månad. Det vore något slags rekord.Hängmattan är dock endast gjord för en lätt barnkropp har vi lärt oss den hårda vägen....
Cissi

Kommentera

Publiceras ej