Mors dag

1kommentarer

Jodå, han kom både ihåg och hade fixat. Jag blev superglad när det kom ett blomsterbud och knackade på dörren idag.
 
Jag blev faktiskt dessutom uppvaktad av Elsalie i morse med en blomma på sängen. Mormor hade fixat...
Vi har nämligen haft mormor och morfar som övernattningsgäster i natt. Medan jag roade mig på stan så var de på middag hos några kompisar och hade Elsalie med sig. När jag skulle hämta dem på kvällen trodde jag att jag skulle mötas av en supertrött alternativt sovandes dotter, men hon var speedad och skötte hela underhållningen på middagen.
 
Så efter nattens partajande är detta en söndag i slöhetens tecken. Hon sover middag till Bamsesaga och jag ligger i soffan. Så skönt!

1 kommentarer

Nina

27 May 2013 13:54

Jag vet faktiskt inte hur du gör det? Du har alltså löst en morsdagbukett 3 månader före bebisen kommit ut?! Du är imponerande kvinna. :-D

Svar: Fast jag är ju redan mamma och M tar sitt ansvar som bonuspappa, som tur är.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej