Blaze

1kommentarer

Det är verkligen en myt att man inte blir ens sugen på alkohol när man är gravid. Ok, under det första illamåendet är man väl inte så sugen på sponken precis, men sedan. Den här sommaren kommer att bli lång och plågsam.
 
Jag är så sugen på rosevin, bubbel, Corona och somriga drinkar. Alla dessa drycker som hör ihop med varmare väder, middagar på balkonger/altaner, picknickar...ååååååh. Så plågsamt! Under vintern är det inte lika jobbigt, bara några mustiga rödviner eller pärlande mousserande kan rubba mig lite. Men nu, nu är bästa perioden att njuta av goda drycker.
 
Mest av allt längtar jag efter drinken Blaze som finns på Bitter. Tänk en sur citronbas men bakgrundstoner av smörkola. Lite skummad och toppad med muskot och riven choklad. Aaahh! 
 
 

1 kommentarer

Nina Johansson

23 May 2013 21:36

Det var den KONSTIGASTE blandningen jag hört. Men blev lite sugen på att testa. Det tar vi den där kvällen nästa år, när du är människa igen. Kram!

Svar: Självklart ska vi det! Jag vet ju att du inte kan motstå annorlunda smakkombinationer, så den här är ju given.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej