Äntligen fick jag till ett inlägg

1kommentarer

Nu har jag varit i hemma i Vänga sedan i fredags och ligger lite efter med mitt bloggande.
 
Det har varit ett skakande dyngn som innefattade en ambulansfärd för min brorson och man fick en påminnelse om hur skört allt är. Han är dock hemma nu och mår bra, tack och lov.
 
En bra sak är i alla fall att min pappa är en väldigt händig och fixig man, så nu är bromsbelägg bytta på min bil och handbromsen bromsar! Så skönt, så det blir ett försök att ombesiktiga den i veckan.
 
Snart ska jag logga in på Göteborgsvarvets hemsida och kika på hur snabbt jag sprang idag och om jag lyckades persa. Jag har ju så klart sålt min biljett eftersom jag tydligen hellre kånkar runt på en 10-kilos badboll. Men jag har inte bara sålt den lite aningslöst, jag har ju så klart sålt den till en atletisk 17-18-åring, så nu kommer mitt namn rusa i resultatlistorna. Alltid bra att ha detta resultat att ta fram när barnbarnen kommer att fråga om Gbg-varvet och allt är preskriberat. Åh, jag kan ibland längta så mycket till tiden när man hämningslöst kan ljuga, leva rövare, ställa krav och inte ursäkta sig. Jag kommer att utnyttja ålderdomens alla fördelar och kryphål. Till max!

1 kommentarer

evvis

19 May 2013 11:21

vad har hänt med Viktor? skönt att familjen ringer och berättar!

Kommentera

Publiceras ej