Ynklig

1kommentarer

Jag är sjuk! Och extremt ynklig.
 
Vår sista helg tillsammans innan Michael åker ut igen så blir jag krasslig. 
 
Dagen började så bra med sovmorgon och planering för en shoppingdag i Gbg. Skötväska, ny ring till Michael och proppar stod på listan. Javisst i morse gick ett par stycken och både kyl och kaffekokare var döda.
 
Men strax efter frukost tog illamåendet mig helt och jag låg mest och stönade i soffan. Efter ett tag blev jag dock bättre och viljan tog över så vi åkte. Väl i Gbg växlade jag mellan att må bra och knappt kunna reda mig. Så vi fick åka hem igen och ringa både sjukvårdsupplysningen och förlossningen för att få råd.
Nu ligger jag nerbäddad framför en film med bigarråer, skorpor, te och vatten. Michael fixar och donar. Jag hoppas kunna få i mig något.

1 kommentarer

Jossan

29 Jun 2013 20:43

Kraaaam!!! Stackare! Jag tänker på dig, krya krya, tur att Michael fortfarande är hemma så att han kan ta hand om dig ❤

Svar: Ja, han får jobba ordentligt nu. Jag spelar ut både sjuk- och gravidkortet nu.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej