Ullareds-skörden

1kommentarer

Här är en del av det nyshoppade, i alla fall lejonparten av det. Jag är ganska nöjd trots att jag glömde listan hemma. Jag tror att jag bara missade att köpa rumptermometer. Sedan köpte jag ju så klart en mängd saker utanför listan, men det får man ju räkna med...
 
Tyvärr är Gekås otroligt könsstereotypt när det kommer till barnkläder och bebissaker. Du kan hitta allt i ljusrosa eller ljusblått, men övriga färger verkar bannlysta. Jag som inte är särskilt förtjust i någon av dessa kulörer får nöja mig med att köpa vitt och svart för att piffa upp med lite grått. Till och med napparna fanns bara att välja till pojke eller flicka för 0-2 mån. Är det bara jag som inte vet könet på min bebis såhär INNAN förlossningen?
 
Efter den här dagen har mina fogar tackat för sig, så jag ligger redan i sängen för att blidka dem lite.

1 kommentarer

Nina

03 Jun 2013 19:25

Åh vad roligt att alfabetstavlan fortfarande finns kvar. Den fick Maja i julklapp! Jättefin. Mysigt att gå all in på babykläder. Fanns det mycket somrigt till Elsalie?

Svar: Jag koncentrerade mig inte så mycket på sommarkläder för Elsalie har en del. Det blev regnställ, fleecejacka, t-shirts och underkläder.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej