Midsommar

0kommentarer

Oj, oj, oj vilken midsommar det blev. Härliga människor, mycket mat och tur med vädret. Vi var 12 vuxna, 5 barn och en ljuvlig liten Kerstin-bebis.
 
Klassisk sillunch, dans runt stången och grillavslutning. Det känns som om det var fler som hade detta på agendan igår.
Trots mitt tillstånd höll jag humör och ork uppe ända till halv 2 faktiskt, innan jag fick vika ner mig.
 
Det var härligt att ha ett större kalas och se vad hus och trädgård går för, med mycket folk i rörelse och aktiviteter i alla hörn. Jag är sjukt nöjd över att vi fick till tre olika quiz under dagen samt att vi kunde erbjuda både dans runt stången och ett litet dopp i havet för de yngsta.
 
Nu är jag helt färdig, men ska ladda om inför den oplanerade semestern vi tänkte ta imorgon. Klockan 6 tänkte vi att bilen skulle rulla igång med Michael som chaufför och mig och Elsalie som sovande passagerande...
 
Återkommer om vart vi tog vägen och hur länge. Planen just nu är att i alla fall nå Stockholm. Tips på vägen mottages tacksamt!

Kommentera

Publiceras ej