Ensam igen

1kommentarer

Idag var det dags att krama Elsalie hejdå när hennes pappa kom och hämtade henne. Vi ses nästa vecka men det blir så otroligt tomt och tyst här direkt och jag blir så nere. Tur att Michael kommer hem imorgon i alla fall.
 
Hon hade varit på utflykt med förskolan i dag och när jag hämtade henne berättade hon väldigt entusiastiskt om den härliga dagen.
Bäst: några små troll (?), en häst som visade snoppen och två kossor som luktade varandra i rumpan. Önskar man inte att man varit där?
Sämst: för mycket i matsäcken. Det var så jobbigt att bära hem resterna...
 
Jag har i alla fall fått en lyxlunch på stan med Jossan idag med sushi och glass. Så mysigt att hinna ses!
 
Nu ligger jag här däckad i soffan och listar i huvudet allt jag borde göra men som det inte finns en chans i helvetet att jag skulle orka ta tag i just nu. Som sagt, Michael kommer imorgon och han har två händer som sitter fast på en normalbyggd kropp med fogar som hänger ihop.

1 kommentarer

Michael

05 Jun 2013 17:55

Normalbyggd kropp...? Hmpf jaså ja......

Svar: Ja, till skillnad från gravidstor. Vad hade du föredragit? Hunkig, välbyggd kropp kanske? Jag ska sluta uttrycka mig så slarvigt. :) Naturligtvis menade jag att SUPERKROPPEN är på väg hem!
Cissi

Kommentera

Publiceras ej