Cykelpremiär

2kommentarer

 
Efter att fått i mig lunch utan illamåendeattack så fick det vara nog med den här sjukan och vi gav oss ut på en cykeltur till Gottskär. Och jädrans vad härligt det var!
 
Det är min premiärtur med den här hojen som jag köpt av min kompis Hanna. Jag har ju haft den i cirka 2 år, så det var verkligen dags. Den gick fint och jag ska bara finslipa lite på mina växlingar. Detta är ju första gången jag har en cykel med växlar i vuxen ålder, hela 3 stycken är det nu som jag ska manövrera!
 
Att cykla är underbart som transportmedel! Jag gillar det tyvärr inte som motionsform, springer mycket hellre, men för att ta sig fram. Åh! Inte känns det i fogarna heller.

2 kommentarer

Nina Johansson

02 Jul 2013 22:07

Ha ha ha! Här kommer plötsligt TRE bilder på dig som cyklar. Måste varit något stort den där premiären. Eller är Mikael aningen bättre än du på att föreviga saker? ; )

Svar: Hmpf, här lägger man upp en massa bilder och får hånfulla kommentarer! Ja, ja Michael har fotat så klart....
Cissi

Anna

03 Jul 2013 08:09

Cissi jag blir lite orolig när jag ser dig cyklande och gravid... Hur går det med balansen? ;) Kram på dig!

Svar: Det gick fint, men det är svåra moment att klara av vid start och stopp!
Cissi

Kommentera

Publiceras ej