Världens djupaste navel....

0kommentarer

...sitter på min kropp. Jag har alltid hävdat att jag har en ovanligt djup navel och att man aldrig kommer kunna komma till botten på den hur man än försöker. När jag är gravid så kan man få ett smakprov på hur djup den är.
 
 
Jag hoppas att ni har bra upplösning så att ni kan se det mörkare området kring naveln på den här bilden. Den ytan är alltså normalt inuti min navel. Och ännu finns det mycket djup att ta av. Cirka 1-2 cm ovanför det mörkare partiet kan ni kanske urskilja ett litet ärr i form av ett vågrätt sträck? Det är minnet av en gammal piercing som då var placerad i navelmynningen. Dvs, cirka 3 cm hud från mitt inre har nu kommit upp i ljuset och fortfarande  är det väldigt långt tills att den skulle ploppa ut.
 
Undrar vad som finns på botten? En skatt? Eller kanske portalen till en ny värld. Högst troligt är dock att det kan finnas en del ludd. Vem vet, ingen har ju någonsin varit där. Tänk att outforskade platser kan finnas så nära till hands.

Kommentera

Publiceras ej