Uttråkad

0kommentarer

Vet ni vad jag har gjort idag? Ingenting! Det här börjar bli så trist. Värmen gör att jag har svårt att ta mig för saker. Så jag är mest inomhus och läser, lyssnar pod:ar och spelar Candy crush. Ibland gör jag en lov ut och känner på det innan jag kapitulerar och går in igen. Jag som brukar älska min egentid hemma klättrar nu på väggarna.
 
Så om det är någon som har tips på vad jag kan hitta på som INTE inkluderar
 
1. För stor fysisk aktivitet, gränsen går vid typ stillsam promenad  på 1 km.
 
2. Att vara i solen längre än cirka 30 min
 
3. Att böja sig ner för mycket, dvs städning går bort
 
Eller ännu hellre, ni som mot all förmodan INTE är långt bort i någon sommarstuga/ på någon semesterort och har tröttnat på stranden eller har några timmar över. Slå mig en pling och föreslå en date.
 
/ Bitterfittan - som nu skall döda någon trekvart genom att åka till Coop

Kommentera

Publiceras ej