Seglarkrogen

1kommentarer

Igår käkade jag och Jossan middag på Seglarkrogen. Helt otroligt mysigt! Vi brukar ju mest hinna ses på luncher och måste då i en rasande takt avhandla det viktigaste, innan man får ila tillbaka till jobbet. Igår hann vi prata länge och väl om även oviktiga saker, så härligt!
 
Det är ju fin utsikt på Seglarkrogen också, över Långdrags hamn, vädret var toppen och maten är grym. Här får ni den enda bild jag tog under kvällen. Njut nu ordentligt av min fotokonst. Jag kallar den "Vän i jävligt starkt motljus"
 
Det enda smolket i bägaren den här kvällen var den usla servicen. Det var helt otroligt vad vi kunde bli ignorerade i flera timmar. Ingen plockade av disk, fyllde på vatten eller frågade om vi ville ha något mer. Trots att vi försökte spänna blicken i dem så tydligt vi kunde. Det är väl uppenbart att två gravida kvinnor vill äta mer än en ynka liten rätt?! Men istället så pratade de i telefon, med varandra, städade och i slutet hade de till och med en personalmiddag, som vi upptäckte när vi gett upp om notan och gick in till baren för att betala. Så uselt! De måste haft annan personal när GP gav dem 5 fyrar i tidningen för ett tag sedan.

1 kommentarer

Jossan

08 Jul 2013 17:07

Helt klart! Första gången jag inte dricksat där... Men det hade varit fel. Vi måste försöka igen, mitt favoritställe får inte ha dippat så. Tur att sällskapet glänste <3 Kram!

Kommentera

Publiceras ej