Nya lärdomar

1kommentarer

Igår fick den här kompisen hänga med mig hela dagen:
 
 
Jag fick en del insikter efter att ha haft den på full fräs i några timmar:
 
1. Carola måste vara sjukt torr i ögonen
 
2. Man blir beroende, när man väl ökat till steg tre så infinner sig paniken efter ett tag när man inser att det är den högsta effekten
 
3. Fläktar alstrar värme. Så medan mitt ansikte svalkas, värmer jag sakta upp rummet runt om några grader...Så total effekt +/- 0?
 
En annan sak jag lärde mig den hårda vägen igår, var att man INTE ska trycka i sig en halv vattenmelon cirka 30 minuter innan läggdags när man är gravid och urinblåsan ligger ihoptryckt bredvid en aktiv bebis....I natt kan jag ha kissat fler minuter än sovit. Det är lite oklart.

1 kommentarer

Nina Johansson,

29 Jul 2013 21:03

Bara så du vet. FANTASTISKA inlägg. Jag älskart. : )

Svar: Tack! Jag blir jätteglad att du bemödar dig att kommentera, man blir alltid lika glad när man ser en notering om en ny kommentar.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej