Dagens klagosång (ni kan den vid det här laget)

0kommentarer

Oj, oj, oj vad det vädret tar kål på mig. Min kropp lägger av när kvicksilvret visar mer än 23 grader. Att sedan hitta på roliga saker med en 3,5-åring är en utmaning. Jag läser med stigande bitterhet på alla mina gravid-appar att nu skall jag vila så mycket som möjligt, gärna ta en tupplur mitt på dagen eftersom man sover så dåligt på natten med värkande rygg och undanträngd urinblåsa. Ja, tjena, en tupplur är en utopi när man är ensam med Elsalie!
 
imorgon kommer dock Elsies pappa och hämtar henne för två pappa-veckor. Jag har väldigt mixade känslor. Jag är helt slut och behöver vila, så jag blev till och med besviken när han ändrade tiden från morgonen till lunch Istället. Å andra sidan blir jag så sorgsen av att inte få vara med henne på två hela veckor. Det är svårt att ta in, alltid lika jobbigt. Man vänjer sig aldrig men man lär ju sig att leva med det. 
 
ok, jag ska sluta klaga, men kom ihåg att det är jävligt synd om mig...
 
Igår var jag hos barnmorskan och kollade läget med Gorm. Allt var bra och huvudet ligger i rätt position nere i bäckenet. Så nu får vi väl hoppas att hen håller sig där...och inte väntar allt för länge innan det är dags att kika ut.

Kommentera

Publiceras ej