1 av 4 gjord

0kommentarer

Nu har jag klippt gräset och så här stilig var jag då:
 
Jag gillar ju gräsklippning. Det är ju ganska meditativt att göra mönster i gräset och man har en massa tid att tänka eller lyssna på något kul. Idag blev det Sommar i P1. Först en snutt av Pelle Holmberg, men efter lite svampsnack och lite halvtrist uppväxtbeskrivning, bytte jag till Helena af Sandeberg. Hennes program gillade jag. Hon verkar kaxig men ändå blottar hon sina svagheter.
 
Men trots intressant lyssning så blev det tungt och svettigt idag. Envis som jag är, tog jag hela tomten trots att jag tänkt dela den på två. Men Michael är ju hemma om 4 veckor  ( första biffen idag för honom) så om man bara klipper en gång i veckan så borde jag klara mig med bara tre gånger till.
 
Nu bli det vila och vattenmelon.
 
Vattenmelon är så sjukt gott. Hur kan saker som mest består av vatten vara så fantastiskt? Vattenmelon, gurka, män...

Kommentera

Publiceras ej