Mitt liv som mjölkko är snart slut

1kommentarer

Nu när Penny är på väg mot 4 månader har jag påbörjat Operation Sluta Pumpa. Det har funkat bra med mjölken sedan den här lilla manicken kom in i mitt liv:
 
 
Men om jag ska vara ärlig så är det en riktig tidstjuv. Jag bestämde ganska tidigt att jul skulle bli mitt mål och nu är vi ju redan där.
 
På 1,5 vecka så har jag gått från att pumpa 5-6 gånger om dagen till att bara pumpa morgon och kväll.
 
Så vad gör jag då med dessa oceaner av tid som jag frigjort? Självklart syr jag inte den där gardinen som legat på min att-göra-lista i några månader, inte heller rakar benen eller något annat jag kanske borde. Nä, jag plöjer den här serien istället:
 
 
Fast till mitt försvar så har jag ju ändå bytt sängkläder idag och en duktig sak om dagen räcker väl?

1 kommentarer

Sjömannen

26 Dec 2013 20:05

Du kan behöva lite lugn och ro gumman.

Kommentera

Publiceras ej