Finaste kulan

0kommentarer

Häromdagen var jag och Elsalie i Kungsmässan för lite shopping. Jag kände mig lite frikostig och julmjuk, så när vi såg en massa fina julkulor så sa jag att hon fick välja en som vi skulle köpa.
 
Som det glittrade och blänkte i affären. Det fanns hur mycket fint som helst. Jag förstod ju att hon inte skulle välja någon av de vackra, bokmärkesliknande kulorna eller någon diskret sak.
Jag hade ju förberett mig på det blingiaste, mest glittrande och antagligen hysteriskt rosa, som kunde hittas.
 
Detta kunde jag dock INTE förutse:
 
När man får välja vad man vill varför, ja VARFÖR, väljer man en discotantgroda med ful make up?
 
Nu hänger den så klart på bästa platsen i granen och glänser. Fast man blir ju på väldigt gott humör när man ser den....

Kommentera

Publiceras ej