Trött!

1kommentarer

Andra natten nu när jag stiger upp runt 2-tiden på natten för att utföra lite hushållssysslor. Japp, nattvättning har tyvärr börjat smyga sig in som en oroväckande rutin. Vi som inte i princip haft några olyckor alls innan detta. Vi har börjat slappna av så mycket att vi glömmer bort att påminna om kissning innan läggning, fail!
Så nu sitter jag här på jobbet och mina armar och ben lyder mig väldigt dåligt. Så trött, trött, trött!
Detta bådar inte gott inför kommande bebisvak, att jag går under efter 2 nätter!

Önska mig lycka till inför eftermiddagens långa leverantörsmöte! Om jag fick önska en superkraft så hade det varit förmågan att sova med öppna, intresserade ögon.

1 kommentarer

Nina Johansson

23 Apr 2013 17:45

Vi har det som rutin ihop med tandborstning. Det är något som INTE får hoppas över - allt för att förhindra olyckor.

Glöm inte att du har en ANING högre dos hormoner i kroppen sedan. Som både gör att du orkar vakna ofta och somna om på en sekund. Så det ordnar sig.

Svar: Jodå, tandborstning, kissa, pyjamas så brukar rutinen se ut. Vågar jag skylla ifrån mig och säga att det faktiskt var Michael som passade henne igår när jag var på föräldramöte och kissandet missades...
Cissi

Kommentera

Publiceras ej