Say hello to my new friends...

1kommentarer

-Åh, har du varit ute solen i helgen? Frågade en kollega glatt idag.
-Nej, inte så mycket...
-Joho, jag ser ju att du har fått så mycket fräknar!

Jag sprang glatt in på toaletten för att kika. Jag älskar fräknar, men var dock förvånad eftersom jag inte direkt lapat sol den här helgen.
Jag blev väldigt trött när jag möttes av det här härliga, frodiga gänget. hormonfinnar i grupp! Vad hände med lystern som man skall få som gravid? Jag är djupt besviken.

Nu undrar jag bara hur jag ska tackla kollegan? Krypa till korset och erkänna att det var finnar - inte så lockande. Sminka upp dem i lite ljusbrunt till imorgon och låtsas fram till att jag verkligen får fräknar - tål att tänkas på. När kommer våren egentligen?

1 kommentarer

Nina Johansson

09 Apr 2013 19:44

Låtsas som ingenting. Inte ditt ansvar att folk ser fel till din fördel. Men tagga ner på närbilderna är du snäll... : )

Kommentera

Publiceras ej