Privat?

3kommentarer

Varför är det så modernt nu för tiden att ha glasruta mellan toaletten och rummet på hotell?
Varför är man sugen på den här kontakten? Gör det toalettbesöket roligare om man får kika på sin obäddade säng och sin resväska? Kan man möjligtvis skymta tv:n från sin tron? Om man delar rum blir jag ännu mer tveksam till möjligheten att kommunicera med världen utanför... Det konstigaste med just detta rum var att man reglerade insynen genom att dra för en gardin som satt på utsidan av glaset...
Ps. Jag har gett upp på bilderna nu, de vänder sig ju som de vill ändå

3 kommentarer

Nina

11 Apr 2013 21:10

Oerhörd humor. Enda stället man kan få vara lite lite ifred... eller är hotellrum till för folk som inte vill missa något? :-)

Svar: Ja, jag kan faktiskt inte komma på en enda gång där jag har tänkt:- åh vad härligt! Eller - åh, vad praktiskt! När jag fått ett sådant rum.
Cissi

Evvis

11 Apr 2013 22:16

kom du inte ihåg när pappa fick ett sånt rum att dela på med en kollega på posten.. det är humor!

Cissi

11 Apr 2013 22:53

Just det ja, Evvis, det hade jag glömt! Ha ha ha, vad jag minns så gick det inte ens att dra för på deras rum...

Kommentera

Publiceras ej