Nöjd!

0kommentarer

Nu har jag gjort det, kört bil i den franska trafiken och det gick ok! Jag var bara lite stressad och skällde hysteriskt på min stackars vägvisare bredvid för att han inte kunde förutse alla svängar. Det känns verkligen som att vara med i något slags tv-spel där man ska köra bil på en liten, trång bana med hinder samtidigt som monster hoppar ut i vägbanan titt som tätt. Skitläskigt! Men jag gjorde det! Ser ni vem jag klätt ut mig till idag? Jag kände att det passade perfekt när vi bor på ett flott hotell (dock ej penthouse) och skall ge oss ut i Cannes för lite shopping idag. Jag förväntar mig full service... ...skit också, det går inte att ladda upp bilder längre! Här skulle det varit en bild på mig i min bästa pretty woman-stil med kort, tight zebrarandig klänning och knuten "pojkvänsskjorta" över. Jag får köra bildkavalkad när jag kommer hem istället.