Lång väg tillbaka?

1kommentarer

För cirka ett år sedan sprang jag Göteborgsvarvet, 2,21 mil på 2.05. Idag sitter jag djupt nerborrad i soffan och äter chokladpraliner. Hur ska detta sluta?
Det närmsta jag kommer träning är att insupa lukten av Michaels nytränade, svettiga kropp. På onsdag ska jag dessutom ta tag i min skuldra/rygg som behöver en naprapats händer. Japp, nu har ryggen pajat ordentligt. Högra tummen och pekfingret sover i princip hela jobbdagen och det strålar av smärta i ryggen och armen. MÅSTE TRÄNA!!
Jag har dock lite ont i fogarna så jag får nöja mig med lite trist trampande på crosstrainer. Hm, imorgon eller senast på onsdag ska jag ta tag i detta. Senast!

....ska bara tömma chokladasken först.

1 kommentarer

Nina Johansson

16 Apr 2013 20:55

Tsss, det där tar du igen lätt sedan. Förra gången levde du, vad jag kommer ihåg, på 200 g choklad/dag. Minst! Så ge det 2 år till så slår du nya rekord. Pepp pepp!

Svar: Det är sant, nu är jag ju i princip på diet med cirka 100g/dag...
Cissi

Kommentera

Publiceras ej