Konsten att komma ifrån tandläkaren som en vinnare....

0kommentarer

Man måste bara gå in med väldigt ruttna förväntningar.
 
Jag skulle i morse laga en spricka i en gammal lagning (ingen härlig start när man ändå går in med känslan att tandläkaren har gjort ett dåligt jobb från början). Jag som gärna tar så mycket bedövning som möjligt vid sådana här tillfällen, såg framför mig hur jag skulle komma till första mötet på jobbet med en hängande vänsterkäke, drägglandes och med all smink och deo bortsvettad. Tidigt var det, sur var jag, ruinerad skulle jag bli...
 
...men tandläkaren var en supertrevlig, ung tjej som övertalade mig att skippa bedövningen och fixade det hela på en kvart UTAN minsta lilla ilning! Jag gick därifrån helt oskadd! Det kostade dessutom mindre när jag skippade bedövningen. Det kändes som om jag vunnit på lotto, på riktigt! Jag nynnade nog till och med lite i hissen ner. Synd bara att jag valt bort linserna till förmån för glasögonen eftersom jag trodde att ögonen skulle rinna. 

Kommentera

Publiceras ej